Нещодавно абоненти “Укртелекому” були поставлені перед дилемою — платити за надані послуги зв’язківців по факту чи з авансом. Зараз, до речі, проплата наперед передбачена не лише у зв’язківців, але й у газовиків. Щоправда, донедавна на графу в квитанції про так званий рекомендований аванс ніхто особливо не придивлявся. Однак з 1 листопада на Авіаційній в Городку, Комарні та смт В.Любінь закрили пункти телекомунікаційних послуг і проплату тепер можна робити в двох банках чи на пошті. Ось тут то графа із авансом і “вилізла”. Виявилося, що згадані структури платіж без сплати авансу не приймають. Чому?
Для з’ясування цієї проблеми редакція зустрілася із представниками згаданих установ і почула одну відповідь — згідно з договором банки та пошта можуть приймати оплату виключно на ту суму, котра їм надходить у базі даних — тобто із авансом. А якщо людина не бажає платити наперед, а якщо в неї немає грошей, щоб фінансувати “Укртелеком”?
Прояснити картину редакція спробувала у заступника начальника центру електрозв’язку А.Скварка. Пан Андрій, відверто кажучи, зізнався, що не дуже вникав у проблему, адже в них гряде чергова реорганізація тощо, але порадив проводити оплату в телекомунікаційному центрі в Городку…
Справді, там наразі авансовий платіж необов’язковий. Але ж куди поділися сервіс, наближення до споживача? Загалом - чи повинні люди з Авіаційної, з Комарна, з В.Любіня їздити кожного місяця в Городок, щоб розрахуватися за послуги “телекомівців”?
Отже, можна зробити висновок, що початок приватизації стратегічного підприємства обертається проти людей. А що буде далі, коли прийде новий власник, адже “Укртелеком” є єдиним і безальтернативним надавачем відповідних послуг телефонного зв’язку?!