ДЛЯ ПЕНСІОНЕРІВ ЧЕРГА… ЕЛЕКТРОННА

З нового року в Городоцькому відділі Пенсійного фонду України з’явилася електронна черга. Про її особливості розповіла керівник цієї структури Лариса Семоненко (на фото).

- Електронна черга запроваджена для зручності громадян, – пояснює пані начальниця. – Завдяки їй без черги вже ніхто не пройде. В нас, до речі, з’явилося й відеоспостереження. Тепер зі свого кабінету я бачу всі приміщення.

Але давайте зупинимося детально на електронній черзі. От бачимо, в коридорі тепер стоїть обладнання – термінал і табло (фото внизу).

Як цим користуватися? Людина підходить до терміналу. Вибирає у запропонованому меню підказки. Приміром: її цікавлять “Загальні питання” (фото внизу). Натискає віконце з цим написом і реєструється. Отримує з терміналу талончик з номером черги. Зверху на табло з’являється також її порядковий номер в черзі. Тепер їй треба присісти і зачекати.

Причому вона вже не може потрапити до того спеціаліста, котрого хотіла. Або так – не є прив’язана до конкретного фахівця. Тепер електрона черга не дає такої змоги. Тобто у такий спосіб виключається корупційна складова. Діє принцип випадкового вибору спеціаліста, який звільнився.

Що далі? На табло з’явиться напис з номером черги й прозвучить сигнал. Після чого наступний відвідувач, згідно зі своєю чергою, заходить до спеціаліста. Пояснює що хоче. І коли переговорить, виходить. І у цей час наша працівниця в комп’ютері ставить позначку, що вона звільнилася. В коридорі знову чути сигнал. На табло (фото внизу) знову-таки з’являється напис з номером черговика і в якому кабінеті звільнилося робоче місце (працівниця). І вже наступний відвідувач йде на консультацію саме до вільного працівника, відповідно до порядкового номеру.

Загалом це зручно і людям і працівникам. Не треба заглядати в кабінети, чи вільні спеціалісти. Без черги ніхто вже не піде. Номер черги примусить чекати свого часу.

На перспективу плануємо зробити одну велику залу обслуговування громадян, в якій знаходитимуться відповідні спеціалісти. Причому за прозорими дверима. Це ще більше спростить обслуговування. Всі ці зміни заплановані на цей рік. Як вийде, побачимо.

Раніше були створені віддалені робочі місця в Комарному, Великому Любені та Дубаневичах. В перші два населені пункти спеціаліст виїздить двічі на місяць. З кінця минулого року він вирішує усі питання на місці завдяки обладнанню.

Успішно працює система електронного коду доступу, що дозволяє кожному пенсіонеру з дому переглядати виключно свої дані в пенсійному реєстрі тощо. Там і стаж особи (щоправда з 1998 року). І навіть є пенсійний калькулятор, який дозволяє самостійно вирахувати свій розмір пенсії. В нашому районі вже є такий випадок. Щоправда, там є свої нюанси, тому не кожен ще може це робити самостійно. Та час не стоїть на місці.

Поділись і насолодись:
  • Blogosvit
  • del.icio.us
  • Надішли другу посилання на статтю електронною поштою!
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • MyNews
  • Роздрукуй на пам’ять!
  • Technorati
  • TwitThis

Рекомендуємо

  • Немає схожих публікацій
Ви можите залишити коментар, або поставити трекбек зі свого сайту.

Написати коментар

Ви повинні ввійти, щоб додати свій коментар.

Локалізовано: Українські теми для WordPress